Nasza Spółka jest właścicielem obiektu biurowo - konferencyjnego “Langiewicza Office”, którego powierzchnia wynosi 1200 m2, z czego 150 m2 to powierzchnia magazynowa.

Co nas wyróżnia:

– lokalizacja blisko centrum miasta –
– dojazd bez korków i innych utrudnień –
– posiadanie prywatnego, monitorowanego parkingu –
– bogata i elastyczna oferta z możliwością negocjacji –
– możliwość adaptacji biura pod konkretne potrzeby najemców –
– dodatkowe usługi –

Usługi Langiewicza Office obejmują:


Wynajem powierzchni biurowych
z możliwością adaptacji dla konkretnych potrzeb najemców oraz usługą sprzątania biura

Usługa prowadzenia wirtualnego biura
obejmująca adres rejestracyjny i korespondencyjny firmy, obsługę sekretarską i asystencką, zarządzanie
korespondencją i możliwość udostępnienia sali na spotkania i szkolenia

Wynajem sal szkoleniowo –  konferencyjnych
mieszczącymi od 10 do 100 osób.

Wynajem dodatkowej powierzchni magazynowej
na terenie obiektu oraz w bazie logistycznej zarządzanej przez Spółkę w innej lokalizacji

Transport
dysponujemy 16 osobowym klimatyzowanym busem i posiadamy licencję obejmującą transport osób oraz
samochodami ciężarowymi od 3,5 do 24 ton ładowności i licencją na transport towarów

Przed budynkiem znajduje się prywatny, monitorowany, bezpłatny parking.

Wszystkie biura i sale szkoleniowe znajdują się na parterze budynku i są dostępne dla osób niepełnosprawnych.

Współpracujemy na stałe z firmami cateringowymi i hotelem Hetman oferując wyżywienie
i usługi noclegowe. Nasi Partnerzy mogą w każdej chwili skorzystać z usług współpracującej z nami agencji reklamowej.

Zapraszamy do współpracy